Monday 14 November 2011

Kedai burger aku..

Rakan Kongsi aku Epi
 Kenangan kedai burger aku...aku baru je tutup kedai kat kolej.aku tutup sebab aku sibuk sekarang tak sempat nak bukak, banyak sangat kerja nak dibuat.Aku kesian kat pelanggan asyik bertanya je bila nk bukak....lapar nak makan burger.burger sedap tp tak bukak kenapa....tenya salah seorang pelanggan tetap burge aku..hahaha...Sekarang aku tak jual lagi aku bagi peluang kat budak lain tk berniaga sebab akupun sibuk daripada tak bukak kedai tu baik ada orang bukak.sekurang-kurangnya orang lapar burger boleh gak makan.Aku bukak kedai tu dengan kawan aku Epi namanya,sekarang dia baru je kemalangan moto vs kereta patah tangan kanan tapi tak teruk.nasib baik.dia pun dah tak nk berniaga lagi.jadi sekarang orang lain dah ambik alih..hahaha....
Orang penting kat belakang aku Pak Maliki



Antara pelanggan tetap aku

Sedappp...haha



2 comments:

  1. ORANG PENTING PUN X LEH BURGER FREE

    ReplyDelete
  2. ye k..tak boleh..org bg free kt dia,dia g jual...apa
    cite???..

    ReplyDelete